Jessica Townsend-Csudamíves


Szerintem az elsők között voltam, akik megrendelték ezt a könyvet mikor megjelent magyarul, csak ennyire vártam a folytatást. A Kolibri kiadó jóvoltából kerülhetett az én markomba is, amit ezúttal is nagyon köszönök nekik. :D

Ez a rész még sokkalta, de sokkalta izgalmasabb volt mint az első rész, pedig már az is teljesen magával ragadott. A világ, amit az írónő leír felfoghatatlan és csodálatos egyben.

Itt is van a fülszövege:

"Morrigan Crow legyőzte a halálos átkot, kiállta a veszélyes próbákat, és felvételt nyert a rejtélyes Csudálatos Társaságba, a titokzatos Nevermoor azonban még számtalan felfedeznivalót tartogat számára. Ám hamar rá kell jönnie, hogy nem minden varázslat a jót szolgálja.
Morrigan a Társaság új tagjaként azt reméli, hogy végre igazi családra és barátokra lel. Csudákra számít, kalandokra és felfedezésekre, de kiderül, hogy a Társaság egyetlen dologgal akarja megismertetni: a Csudamívesek által elkövetett rémtettekkel. Ráadásul valaki zsarolja a társait…
És ami a legrosszabb: az emberek sorra tűnnek el. Nevermoor fantasztikus városát, amely valaha a mágia biztonságos szigete volt, most félelem és gyanakvás fojtogatja…"

Már csak ezt olvasva is kedvem támadt azonnal neki esni, mikor a kezembe került. Mindössze két nap alatt kiolvastam, ami nálam azért teljesítmény munka mellett. Teljesen magával ragadott a történet és le sem akartam tenni. Tudom, tudom a könyv hátoldalán 10+ szerepel, de higgyétek el, ez mindenkinek való aki szereti a fantáziadús, lényekkel teli, izgalmas történeteket. És hogy ki ne maradjon, Fenestra a macskarizma, az óriás cica is részese ennek a történetnek is és egyszerűen imádom, ő az egyértelmű kedvenc. :D
A borítóját ki ne felejtsem, egyszerűen gyönyörű, akárcsak az első részé.
Én csak ajánlani tudom kicsiknek és nagyoknak is.

Olvassatok sokat!
Kleotisz

Megjegyzések