5 kihagyhatatlan Fantasy könyv sorozat



Ezek a könyv sorozatok változtatták meg az életemet, imádom őket. Elrepítenek egy teljesen másik világba, ahol a hétköznapi dolgok értelmüket vesztik. Mikor ezeket a sorozatokat olvastam teljesen ki tudtam kapcsolni és mondhatom, hogy ezeknek a könyveknek köszönhetem, hogy ma én is írónak mondhatom magam.

5.
Stephenie Meyer - Twilight sorozat

Ezt a sorozatot évekig nem is szerettem volna olvasni, sem pedig filmként megnézni. Nem éreztem, hogy ez engem érdekelne és ezért nem is néztem jobban utána sem. Igazából azt sem tudtam, hogy pontosan miről is szól. Aztán pár évvel ezelőtt barátnőm felhívta rá a figyelmemet és azt mondta, hogy mivel ismer tudja, hogy tetszene nekem. Gondoltam adok először a filmeknek egy esélyt és ha csak egy kicsit is jó akkor elolvasom a könyveket is. El kell mondjam, hogy annyira megtetszett, hogy a filmeket két nap alatt megnéztem és imádtam, ezek után úgy gondoltam, hogy a könyvek csak még jobbak lehetnek és így is volt. Meyer nagyon jól leírja a tájakat és ez a kacifántos vámpír, vérfarkas és ember szerelem teljesen magával ragadja az embert. A könyv sorozat négy részből áll és nem mondhatom valami vékonykának őket, de még így is két hét alatt kiolvastam mindet. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
4.
Rachel Vincent -Vérmacskák sorozat

Ezzel a sorozattal egy Facebook-os könyveket eladó, cserélő oldalon találkoztam először. Bevallom őszintén, hogy a borítója fogott meg és miután elolvastam a tartalomjegyzékét meg is vettem. Vincent egy nagyon érdekes közösséget ír le, akik úgy élnek mint az emberek, de mégsem csak emberek, hanem vérmacskák is. Nagyon magával ragadott az egész világ, amit elém tárt már az első fejezet után és ez is egy lerakhatatlan sorozat lett számomra. Ez a könyv sorozat hat részből áll és ezek is egész vastagok, de nagyon könnyen olvashatóak.
3.
Sarah J. Maas - Üvegtrón sorozat

Ezt a sorozatot azért választottam, mert nagyon sok jót olvastam róla és nagyon sokan ajánlották is. Miután utána néztem, nekem is érdekessé vált. Hiszen kit ne érdekelne egy gyönyörű orvgyilkosnő élete. Gyorsan meg is vettem őket és el is kezdtem nagy izgalommal olvasni. Ám de nem ment olyan rugalmasan mint ahogyan azt én gondoltam. Az első pár fejezet nagyon nyögve-nyelősen ment, hogy mit ne mondjak és már azon voltam, hogy fel is adom, de úgy gondoltam, hogy csak olvasok még egy kicsit belőle ezzel adva neki egy második esélyt és milyen jól tettem. Mikor teljesen csak a történetre fókuszáltam, kirajzolódott előttem minden és csak olvastam és olvastam. Mint ahogy láthatjátok gyorsan a kedvenceim közé került. Ez a sorozat hat részből áll, bár vannak hozzá kapcsolódó könyvek, de még azokat nem olvastam, és ez a hat könyv sem sikeredett vékonykára. De nagyon szerettem olvasni.
2.
Cassandra Clare - A végzet ereklyéi sorozat

Pár évvel ezelőtt egy csodás őszi napon betévedtem egy könyvtárba és szerettem volna választani valami igazán izgalmas könyvet. Mivel már akkor is imádtam a pöttyös könyveket ezek között kezdtem el keresgélni. Kezembe fogtam egy könyvet, aminek a borítója nagyon szép volt, de mikor elolvastam a tartalom jegyzékét vissza is tettem a polcra. Valami démonokról szólt meg egy lányról, aki démonvadász lesz... nem érdekelt, de csak forgolódtam ott a sorok között és valamiért újra ez a könyv került a kezeim közé és ha már így volt, haza is vittem és milyen jól tettem. Le sem tudtam tenni két nap alatt kiolvastam az első részt és már faltam is a másodikat, aztán pedig minden részt izgatottan vártam, hogy mikor jelenik meg Magyarországon. Elárulom nektek, hogy ennek a sorozatnak köszönhetem, hogy leültem és elkezdtem írni. Annyi különleges dolgot ismerhettem meg ebből a sorozatból, hogy azt el sem tudom mondani. Ez a sorozat is hat részből áll és igen ezek is nagyon sok oldalasak, de nagyon könnyen olvashatóak, észre sem veszed és már ki is olvastál egy könyvet. Ennek a sorozatnak már van előzménytörténete és utótörténete is, még én sem olvastam mindet, de amit igen azok ugyanolyan jók mint az alapsztori.
1.
J. K. Rowling - Harry Potter sorozat

Szerintem nincs olyan ember a világon, aki ne hallott volna már Harry Potter-ről és a varázsvilágról. Engem még gyerekként ragadott magával és még így felnőtt fejjel is úgy olvasom újra, mintha még soha nem találkoztam volna vele. Rowling részletesen leírja a varázsvilágot és a benne szereplőket és annyira valósághűen ábrázol mindent, hogy majdcsak úgy érezzük, hogy ez akár a valóság is lehet, ami szerintem szuper lenne. :D Választékosan fogalmaz és az a hatalmas szókincs, amit használ, megunhatatlan. A történetek pedig, mind egytől-egyig izgalmasak és magával ragadóak, pont úgy mint a benne szereplők. Ez a sorozat hét könyvből áll, az első két rész olyan 300oldalas, de a többi sokkal több, de kényelmesen olvasható és a történet szó szerint lejátszódik az ember szeme előtt. Egy szó mint száz, nekem ez a legkedvencesebb könyv sorozatom a mai napig is.
Remélem segíthettem azoknak, akik most keresik a következő sorozatos olvasmányukat. Én ezeket imádtam olvasni és mindet újra is fogom olvasni az biztos. :D

Olvassatok sokat!
Kleotisz

Megjegyzések