Dacre Stoker & J. D. Barker - Dracul


Ez a könyv a tavalyi évben jelent meg és már a megjelenése után egy kicsivel nagyon sok jót hallottam róla és mikor elolvastam a róla írt véleményeket teljesen levett a lábamról és már meg is akartam kaparintani.

Erről a könyvről lenne szó. A borítója teljesen magával ragadott, hiszen ha nem elég, hogy a kék szín a kedvencem, akkor azt is el kell mondjam, hogy oda vagyok a Drakula történetekért.
Mikor meghallottam, hogy megjelent Magyarországon úgy éreztem, hogy azonnal be kell szerezzek egyet és így is lett. Sógornőmmel céltudatosan megtámadtunk egy Libri könyvesboltot és már a keresésére is indultam. El kell mondanom, hogy annyira jó a beszélőkém, hogy mire kiértünk a boltból, nem csak az én kezemben, de a sógornőm kezében is landolt egy példány. Csak ennyire fogott meg a történt rövid leírása.
Miután haza értem vele, másnap el is kezdtem olvasni és pár nap alatt ki is olvastam a cirka 512 oldalnyi könyvet. És azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem csalódtam.
A történetről röviden:
1868-at írunk, és a huszonegy éves Bram Stoker egy magányosan álló toronyban várja, hogy szembenézzen egy leírhatatlan szörnyeteggel. Feszületekkel, szenteltvízzel és egy puskával felszerelkezve azért imádkozik, hogy túlélje élete leghosszabb éjszakáját. Kétségbeesetten igyekszik papírra vetni mindazt, aminek tanúja volt, ezért feljegyzi azokat az eseményeket, amelyek egészen idáig vezettek...
Egészen Bram gyerekkorától kezdődik az egész és mire a végére érünk már felnőtt és egy nagyon izgalmas sztoriba keveredik testvéreivel.
Számomra ez a könyv annyira izgalmas és jól megírt volt, hogy alig tudtam letenni és mikor vége lett ürességet éreztem, hirtelen nem tudtam, hogy mit is kezdhetnék az életemmel, de a könyv végén írnak egy másik könyvről, ami egy legközelebbi blog bejegyzésemben fog szerepelni. Azt megsúgom, hogy már meg is vettem. :D
Visszatérve erre a könyvre csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a Drakulás történeteket és aki szívesen olvas kicsit rémisztő, de nem annyira véres könyveket.
Én imádtam és ez a könyv lett a kedvencem ebben a kategóriában.

Olvassatok sokat!
Kleotisz

Megjegyzések