Kedvenc könyvek

Mindig is nagyon szerettem olvasni, már gyerekkoromban is , de ami igazán elrabolta a szívemet az a Harry Potter sorozat volt. Már az első könyvet sem tudtam letenni és mindig alig vártam, hogy megjelenjen a következő. Az utolsó részt nem is csak könyveben hanem e-book-ban is kiolvastam, mert úgy hamarabb hozzá tudtam jutni.

Minden pillanatát szerettem annak a világnak, amit J.K.Rowling elképzelt. Engem is teljesen elrepített máshová. Sokszor sokkal jobban éreztem magam abban az elképzelt világban, mint a valóságban. Onnantól kezdődött el a könyvekért való rajongásom.
De még is ez a sorozat volt, ami nálam a mércét adta, így nagyon nehéz volt olyan könyvet találni, ami ismét ugyanígy lekötötte volna a figyelmemet. Sok mindent olvastam így is de valahogy semmi nem volt a Harry Potter könyvekhez hasonló.
Aztán nézelődtem a könyvtárban és nagyon megfogtak a Vörös Pöttyös könyvek. Ezek már nagyon hasonlítottak arra a világra, amit én kerestem. Olvastam egy, majd több részes sorozatokat is, de még mindig nem volt az igazi. Majd mikor visszavittem az egyik könyvet, elolvastam egy tartalomjegyzéket, amiben az állt, hogy egy fiatal lány megtudja, hogy honnan is származik és hogy kis ő valójában és hogy démonokat gyilkolnak. Először azt gondoltam, hogy ez biztosan egy gagyi könyv lehet és vissza is tettem a polcra. De valahogy mégis elkezdte piszkálni a fantáziámat és úgy döntöttem, hogy csak adok neki egy esélyt. És nem is bántam meg.
Cassandra Clare a Végzet ereklyéi sorozatával teljesen elrabolta a képzeletemet. Imádtam és jelenleg is imádom olvasni a könyveit. Mivel a mai napig is jelennek meg könyvek az árnyvadász világról. Annyira magával tudott ragadni a tötrénetvilág, hogy szinte le sem tudtam tenni a könyveket, és persze itt is vártam mindig a következő részt is.
Az első hat könyvet nagyon hamar kiolvastam és azt hittem, hogy nincs is folytatása és nagyon csalódott is voltam, hogy újra keresgélhetek, de aztán felfedeztem, hogy vannak előzményrészek és még nagyon sokféle más is.


A következő sorozat , amit olvastam a Pokoli szerkezetek. Három könyvből áll és ez is ugyanolyan izgalmas, mint a többi. Ez egy előzménysorozat, letehetetlen.


A Gonosz fortélyok sorozatának a második részét, töredelmesen de bevallom, hogy félbe hagytam, ami pedig az eredeti sztori után játszódik. Az első részt sem sikerült gördülékenyen elolvasnom, igazából nem is tudom, hogy miért, lehet, hogy ráuntam egy kicsit a történetre és valami más után vágyott a könyvmoly énem. viszont az első részt azt elolvastam, de viszont a második még nem sikerült, de mivel nem szeretek félbe hagyni könyveket ezért hamarosan vissza fogok térni rá.

Most ezt a két sorozatot hozom nektek kedvenc könyveknek, de biztosan lesznek újak és újak.

Olvassatok sokat!
Kleotisz

Megjegyzések