Sonkás, tojásos grill szendvics

Nem tudom ki hogy van vele, de ahhoz képest, hogy a szendvics egy változatos étel, én nem sokat próbáltam még ki. Értem ez alatt azt, hogy még soha nem tettem szendvicsbe tükörtojást és milyen rosszul tettem.
Egy ehhez hasonló receptet találtam youtube-on Tündérkert csatornáján és már akkor éreztem, hogy ezt nekem meg kell csinálnom, mivel neki olyan gusztára sikeredett, hogy össze folyt a nyál a számba. Nem is sokat teketóriáztam, másnap meg is vásároltam a hozzávalókat. Amik a következők...

Hozzávalók:
- Durumbúza lisztes kenyér megpirítva
- Natúr humusz 
- Csirkemell sonka
- Tükörtojás
- Pritamin paprika
- Koktélparadicsom
Ezeket a dolgokat mind meg lehet vásárolni egy Spar-ban, bár a legfinomabb humuszt a Penny-ben vettem, az valami ínycsiklanó.
Ezeket szépen egymásra rakosgatjuk, kenjük, vágjuk és már lehet is enni.
Gyors és laktató, nekem ez fontos mikor az éjszák műszak harmadik napján tartok.
Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Próbáljátok ki és írjátok meg, hogy milyen volt.

Jó étvágyat!
Kleotisz

Megjegyzések