Alexandra Zsákbamacska






Engem is elcsábított az Alexandra kiadó által felkínált zsákbamacska doboz. Hiszen kit nem? Nézelődtem, mindenhol, keresve erről a dobozról valami bővebb információt és találtam is meg nem is. Az oldal csak annyit ír le, hogy 10könyv található a dobozban. Három csoportra bontották az egyes dobozok tartamát, vannak felnőtt, ifjúsági és gyermek kategóriába sorolt könyves csomagok, ami így elsőre nem hangzik rosszul csak sehol nincs írva arról, hogy az adott korcsoportokon belül milyen műfajba sorolhatók a könyvek, egy dobozon belül. Ezt én személy szerint hiányoltam, de így sem tartott vissza attól, hogy rendeljek egy dobozt. Felnőttből 15 féle, az ifjúságiból 3 féle és a gyermekből 3 féle doboz közül választhatunk, bár úgy vettem észre, hogy ezek folyamatosan változnak.
Sokat vaciláltam, de végül az Ifjúsági 2. csomagra esett a választásom, ami eredetileg 32090Ft-ba kerülne(az oldalon ennyi van feltüntetve), de így zsákbamacskában a 10könyv mindössze 4990Ft lett. Mivel Facebook-on hozzászólásokban nagyon sok helyen láttam, hogy késnek a szállítással, így nem is vártam, hogy pár napon belül nálam legyen, ezzel ellentétben, hozzám 4 napon belül megérkezett, így erre panaszom nincs.
És, hogy milyen könyvek is voltak a dobozban? Azt kell mondjam, hogy sokkal jobbak, mint amire számítottam és hogy őszinte legyek meg vagyok elégedve velük. Nagyon megérte ez az 5000Ft. Sok témát körül ölelnek, pl. horror, fantasy, thriller, csajos...stb.
Persze vannak benne olyanok, amik az én világomba nem férnek bele, de az a tízből csak három könyv, szerintem ez nagyon jó átlag, ami azt jelenti, hogy hét új könyvem van.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a meglepetéseket és nyitott könyvre vagy csak szeretne kipróbálni valami újat.
Itt találjátok meg a dobozokat:
https://alexandrakiado.hu/katalogus

Az Ifjúsági 2. Zsákbamacskában található könyvek:
2849Ft


Akciósan: 1669Ft
Akciósan: 3514Ft

Akciósan:4274Ft

Akciósan: 2564Ft

Akciósan: 3799Ft

Akciósan: 3514Ft

Akciósan: 2849Ft

Akciósan: 2099Ft

Akciósan: 2849Ft









Összeszámolva, ha én vettem volna meg egyesével akkor így akciókkal 29980Ft-ba került volna szállítási költség nélkül. Csak ismételni tudom magam, de szerintem ha valaki érdeklődő és szereti a meglepetéseket az vegyen egy ilyen dobozt, mert megéri.

Olvassatok sokat!
Kleotisz

Megjegyzések